Obsługa połączeń przychodzących

Oferta

01

INFOLINIA INFORMACYJNA

  • Udzielanie informacji o produktach i usługach świadczonych przez naszych Klientów, przyjmowanie zamówień, reklamacji, obsługa korespondencji elektronicznej, live chat, sms.
  • Case study: Infolinie informacyjne prowadzona dla Firmy z branży telewizyjnej, technologicznej i logistycznej
  • Sukcesy: podniesienie jakości obsługi klienta, skrócenie średniego czasu rozwiązania problemu.

02

INFOLINIA SPRZEDAŻOWA

  • To infolinia informacyjna połączona z aktywną sprzedażą produktów i usług naszych Klientów. Narzędzie niezbędne w obsłudze sklepów internetowych, jak również kolejny kanał sprzedaży.
  • Case study: infolinia sprzedażowa prowadzona dla sklepu internetowego.
  • Sukcesy: podniesienie ilości zamówień przy tym samym ruchu telefonicznym, podniesienie średniej wartości koszyka zamówień, odzyskiwanie zamówień, dosprzedaż produktów i usług.

03

HELP-DESK

  • Udzielanie technicznych informacji dotyczących np. sprzętu elektronicznego, rozwiązywanie problemów technicznych, przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji o statucie zgłoszenia.
  • Case study: infolinia techniczna dla platformy satelitarnej i firmy z branży technologicznej
  • Sukcesy: skrócenie czasu obsługi problemu technicznego przy równoczesnym wzroście zadowolenia z usług

04

OBSŁUGA CHATU I LIVE- CHATu

  • Obsługa chatu na stronie www Zleceniodawcy, chat progresywny.