Teleinvention Contact Center działa na rynku Call i Contact Center od 2007 roku. To już prawie 15 lat w branży!. Od początku kładliśmy nacisk na wszechstronną ofertę usług pozwalającą w pełnym zakresie wesprzeć działania naszych Klientów.
Doświadczenie naszego zespołu, zaangażowanie w pracę oraz skuteczność w obsłudze Klientów i w sprzedaży, pozwala nam na zdobywanie nowych projektów, a w rezultacie na długofalową współpracę z dotychczasowymi Partnerami. Najcenniejszą rekomendacją dla naszych starań jest wieloletnie zaufanie naszych Kontrahentów.
Największą zaletą korzystania z outsourcingowego Contact Center to dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań, monitorowanie i raportowanie całej pracy konsultantów telefonicznych, dostęp do wiedzy w zakresie obsługi klienta, jak również do wysokich umiejętności zespołu. Nie musisz tworzyć swojego działu – zdaj się na nas!
Posiadany przez nas system Contact Center daje możliwość łączenia wszystkich kanałów komunikacji ze sobą, nagrywania rozmów oraz automatycznego naddzwaniania połączeń dla konsultantów. Jest nieustannie rozwijany ponieważ sami stworzyliśmy go od podstaw i usprawniamy go już prawie 15 lat, aby stawał coraz lepszy, skuteczniejszy i intuicyjny.
Prężnie rozwijająca się firma musi trzymać rękę na pulsie poprzez poznawanie nowych trendów na rynku Call i Contact Center oraz, w miarę swoich możliwości, na ich kształtowanie. Nasza kadra zarządzająca uczestniczy w ciągu roku w wielu wydarzeniach branżowych oraz aktywnie dzieli się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w trakcie paneli dyskusyjnych.
Realizując projekty dla naszych Klientów posiadamy rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które zapewniają ochronę danych osobowych oraz ochronę poufnych informacji.